.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح می تواند تحولی از نوع تحول خمینی را رقم زند.

فقه اقتصاد حکمرانی

حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح می تواند تحولی از نوع تحول خمینی را رقم زند.

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ» «ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﺍی [ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺧﺸﻨﻮﺩی] ﻣﺎ [ﺑﺎ ﺟﺎﻥ ﻭ ﻣﺎﻝ] ﻛﻮﺷﻴﺪﻧﺪ، ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩ [ﺭﺍﻩ ﺭﺷﺪ، ﺳﻌﺎﺩﺕ، ﻛﻤﺎﻝ، ﻛﺮﺍﻣﺖ، ﺑﻬﺸﺖ ﻭ ﻣﻘﺎم ﻗﺮﺏ] ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻣﻰ ﻛﻨﻴﻢ؛ ﻭ ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻧﻴﻜﻮﻛﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ.»
سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم نظام انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛ در مقطعی از انقلاب اسلامی که دوست و‌ دشمن می داند همه دستاوردهای مثبت آن، زاییده جریان انقلابی- جهادی و همه کاستیهایش، معلول جریان غیرانقلابی-عافیت طلب است و مع الاسف، بیش از یک دهه است که پاره ای از دولتمردان گرفتار این علت نامیمون اند.
حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح و دارای برنامه عدالت خواه و تجربه مدیریت کلان اجرایی کشور و روحیه انقلابی- جهادی می تواند تحولی از نوع تحول خمینی را رقم زند.
پس مردم عزیز ایران اسلامی، فرصت را از دست ندهید و با انتخاب رییس جمهور شایسته و بایسته، جریان انقلابی- جهادی را احیا کنید؛ یعنی جریان مکتب خمینی و خامنه ای و شهید مطهری و شهید بهشتی و شهید رجایی و شهید حاج قاسم و شهید فخری زاده ها.
بنده با داشتن حجت شرعی و عقلی و أگاهی از منظومه امامین انقلاب بر اصلح بودن جناب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تاکید دارم و همه دغدغه مندان به ایران اسلامی را برای انتخاب معظم له و حمایت از ایشان دعوت می کنم.
باری، شرکت در انتخابات، حق الناس و کوتاهی در آن، آسیب زدن به حقوق خود و دیگران است. پس شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا، تکلیفی الهی و حق الناس غیر قابل اسقاط است.
و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه
طلبه حوزه علمیه قم
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

انتشار توسط: مدیر سایت

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید