.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

پیام تسلیت در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی

آیت الله امینی

پیام تسلیت در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقیه صمدانی و حکیم متاله و متخلق حضرت آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی در شب آغازین ماه ضیافت الهی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترمشان، شاگردان، ارادتمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
این عالم مجاهد عمرش را وقف تحصیل علوم اسلامی نزد آیات عظام بروجردی و امام خمینی و علامه طباطبایی و تدریس دروس حوزوی و تدوین کتب درسی مدارس و ترویج معارف اسلامی و مباحث تربیت و اعتقادات اسلامی و تبلیغ آموزه‌های دینی در شهرهای ایران و برخی کشورهای جهان کرد.
معظم‌له در کسوت عضویت جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری و بازنگری قانون اساسی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه قم خدمات شایانی انجام داد.
عمر با برکت نودوپنج ساله این مجاهد نستوه در تهذیب نفس و کسب تقوای الهی و مبارزه علیه رژیم طاغوتی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و همراهی امام و رهبری و فعالیت‌های حوزوی سپری شد.
وی در مسائل سیاسی، اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر شخصیتی مستقل و اخلاقی و غیر حزبی بود و تنها دغدغه دین داشت.
سیره علمی،سیاسی، اجتماعی و اخلاقی این دانشمند ملکوتی برای طلاب علوم اسلامی و دانشگاهیان درس‌آموز است.
طوبی له وحسن مآب
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

عبدالحسین خسروپناه
حوزه علمیه قم
پنجم اردیبهشت۱۳۹۹
سی‌ام شعبان المعظم۱۴۴۱

انتشار توسط:مهدی مصباحی

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید