.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

شهادت سردار رشید اسلام حاج محمد حسن کوسه چی را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

شهید کوسه چی

شهادت سردار رشید اسلام حاج محمد حسن کوسه چی را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

◼️ شهادت برادر و فرمانده و سردار رشید اسلام حاج محمد حسن کوسه چی را به خانواده مکرم و دوستان معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
حاج محمدحسن، انسانی خلیق، با صفا، فروتن، با محبت، دلسوز، شجاع و بصیر بود و عمرش را وقف اسلام و مسلمین کرد و سالها با درد و رنج جانبازی زیست.
باری این مجاهد دزفولی، آسمانی و ملکوتی و مهمان شهیدان انقلاب شد و دوستان دار فانی اش را داغدار کرد و دوستان شهیدش را میزبان.
یاد این عزیز، گرامی باد؛ روزگاری رزمندگان در پادگان کرخه را آموزش نظامی می داد و عملیات های لشکر ولی عصر در دوران دفاع مقدس را به همراه سایر مجاهدان اسلام فرماندهی می کرد و تا پایان عمر بر امور نظامی نظارت داشت.
حاج محمد حسن به دوستانش، شهیدان صبور و محمدی زاده و حاج قاسم و حاج همت و صفوی و دیگر همرزمان شهیدش پیوست.
خداوند متعال این عزیز مجاهد را در ایام رجبیه با شهدای کربلا محشور سازد و ضیافت محمدی و علوی و ولوی را نصیب او گرداند و به والده مکرمه و همسر محترمه اش و فرزندان و برادران و خواهرانش برای این مصیبت و همچنین ارتحال همشیره مکرمه و نیز به دوستان و همرزمانش، به ویژه سردار رشید و سردار رئوفی را صبر عنایت کند.
طوبی له و حسن مآب

✍️ عبدالحسین خسروپناه
حوزه علمیه قم
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۸ رجب المرجب ۱۴۴۲

انتشار توسط: مدیر سایت

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید