.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

پیام تسلیت استاد خسروپناه به مناسبت رحلت آقای دکتر علیرضا صدرا استاد تمام دانشگاه تهران

علیرضا صدر

پیام تسلیت استاد خسروپناه به مناسبت رحلت آقای دکتر علیرضا صدرا استاد تمام دانشگاه تهران

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در گذشت تاثر انگیز برادر مخلص و اندیشمند دغدغه مند در ساحت علوم سیاسی اسلامی، دکتر علیرضا صدرا استاد تمام دانشگاه تهران مایه تاسف و افسوس شد. ایشان محققی انقلابی، فعالی اجتماعی، متخلقی متواضع و متدینی مردمدار بود. آن رزمنده جبهه نبرد دیروز و پژوهنده عرصه دانش امروز، تحقیقات متقنی در زمینه حکمت سیاسی اسلام و به ویژه نسبت حکمت اسلامی با سیاست و به طور خاص حکمت صدرایی را به خوبی دنبال می کرد و آثاری در این زمینه به رشته نگارش در آورد و به یادگار گذاشت.
در تالیف دایره المعارف حکمت سیاسی اسلامی مشارکتی کوشا داشت. او که پیوسته وارستگی و تقوا سجیه اش بود، همکاری پر همتی با محافل دانشگاهی ایفا کرد و از آنجایی که محب روحانیت بود رساله دکترای خود را تحت اشراف علمی مرحوم علامه جعفری نگاشت و همواره اندیشه سیاسی منظومه فکری مقام معظم رهبری را تدریس می نمود.
اینجانب ضمن عرض تعزیت به جامعه علمی کشور و مردم غیور دزفول مقاوم که آن مرحوم نماینده دوره چهارم مجلس این سامان بود، طلب تسلا و صبر برای بازماندگان آن عزیز به ویژه همسر محترم و فرزندان گرامی او دارم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم مغفور رحمت و روح و رضوان و همنشینی با اهل بیت علیهم السلام را در ضیافت جنات نعیم خواستارم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه
طلبه حوزه علمیه قم
۶ آبان ۱۴۰۱

انتشار توسط: مدیر سایت

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید