.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

جهالت یا تجاهل روشنفکرانه

جهالت یا تجاهل روشنفکرانه

به نام جبار حکیم

مدتی است بحث از #انتخابات_آمریکا نزد عده ای از اصلاح طلبان، داغ شده است و اظهار امیدواری می کنند که پیروزی بایدن وضعیت اقتصاد ایران را تغییر می دهد و لذا این طایفه با نذر و نیاز و دعا از خدا خواستند تا ترامپ از کاخ سفید برود و بایدن به عنوان منجی ایران بر صندلی ریاست جمهوری جلوس کند.

⁉️ نمی دانم چه نامی بر این اندیشه بگذارم؛ مؤدبانه ترین نام را جهالت یا تجاهل روشن‌فکرانه می دانم.

#بایدن به صراحت، خود را صهیونیست می خواند و از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار سرور کرد و بارها دشمن اصلی آمریکا را ایران خوانده است. بایدن عضو حزب دمکراتی است که در طول چهل سال انقلاب، بیشترین تحریم علیه ایران را مصوب و‌ اجرا کردند.

آیا دولتی ها و سیاسیون کشور نمی دانند که انتخاب ترامپ یا بایدن در اختیار شورای حاکمیت آمریکا است و انتخاب هیچکدام نقشی در حل مشکلات ایران ندارد. انتخاب ترامپ یا بایدن در راستای منافع حاکمیت اصلی آمریکا است؛ نه ایران.

حال این دسته از اصلاح طلبها که هشت سال کشور را معطل کردند و فعالیت اقتصادی سفارت خانه های ایران در کشورهای خارجی را رها ساختند و شرکت های داخلی را به فلاکت کشاندند و میلیون ها حاشیه نشین و فقیر و بیکار و بیمار بر کشور افزودند؛ چگونه رو دارند دلخوشی خود از آمریکا را به زبان آورند و با چه ترفندی دنبال احیای مجدد خود برای تسخیر حاکمیت هستند؛ آیا باز می خواهند رکود و‌ تورم و گسترش مافیای خودرو و بذر و کود و روغن و گوسفند و‌ مرغ و ده ها نیاز اولیه مردم را با ساختار معیوب بانک مرکزی و گمرک و مالیات دنبال کنند.

نمی خواهم نقش برخی از اصول گرایان فاسد را در گسترش مافیای اقتصادی و رانت های سیاسی نادیده بگیرم که آنها هم بی شک مقصرند و بیش از برخی از اصلاح طلبان فاسد به خون شهدا خیانت کردند.

🔻 وای به روزی که پرونده آقازاده های این دسته از سیاسیون آشکار گردد و مردم، فساد مالی آنها را بفهمند.

امروز کشور، محتاج جریان واقعی انقلابی و مردم دار و دغدغه مند و عالم است تا نسبت به حل مشکلات کشور، سیاست و برنامه داشته باشد. انقلابی دردمند هم برای حل مشکلات کشور کافی نیست که باید انقلابیون دردمند آگاه و دانشمند و با تقوا شکل گیرند و به صورت جبهه و جریان و گفتمان در آیند تا امور کشور را ذیل ولایت الهی و با استفاده از منظومه امامین انقلاب و مبتنی بر نظریه نظام انقلابی حل کنند که اگر چنین نشود منحل خواهیم شد و آسیبی به اسلام وارد خواهد شد که تاریخ ندیده باشد.

💢 راه حل اساسی مشکلات اقتصادی ایران، همان راه حل مشکلات نظامی و سیاسی و آن عبارت از اعتماد به اقتصاد مردمی است و این مدل از اقتصادی با اصلاح بانک و گمرک و مالیات محقق می شود.
نقش مجلس شورای اسلامی در اصلاح ساختارهای مالی و تجاری و نقش نهادهای امنیتی و انتظامی در شناسایی سریع مفسدان و نقش قوه قضاییه در برخورد جدی و قاطع و سریع با مفسدان بسیار مهم و ضروری است که تا کنون نهادهای مذکور حرکتهای ارزشمندی انجام دادند و باید از همه آنها تشکر کرد. شکل گیری قوه اجرایی جوان و فعال و کارآمد و انقلابی، نقشه اصلاح اقتصادی تکمیل می شود.

✍️عبدالحسین خسروپناه
۱۷ آبان ۱۳۹۹

انتشار توسط: مدیر سایت

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید