.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

قوه ی قضاییه با اجرای حدود الهی امنیت شهرستان را تامین نمایند

قوه ی قضاییه با اجرای حدود الهی امنیت شهرستان را تامین نمایند

خلاصه خطبه ها

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز” نماز جمعه این هفته شهرستان به امامت “حجت الاسلام والمسلمین دکترخسروپناه” امام جمعه موقت دزفول در محل مصلی امام علی و با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه دزفول”حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” و مردم خداجوی برگزار گردید.

“خطیب جمعه ی شهرستان دزفول” پس از سفارش خود و مردم به تقوای الهی که همان عمل به سیره و آیین نبویست و تبریک یوم الله دهه ی فجر در خصوص ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران گفت : همافران جمهوری اسلامی ایران که از زمان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تا کنون خدمات ارزنده ای در زمینه ی تولید و پیشرفتهای عظیم نظامی به میهن خود داشته اند در این روز با رهبر فرزانه ی انقلاب بار دیگر تجدید میثاق نمودند.

“حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه” افزود:انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت شهیدان و ایثارگران و رهبری پیامبر گونه ی امام خمینی(ره) تحقق و تثبیت یافته و استمرار آن نیز با روحیه ی شهادت پروری مردم و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته )  و راهپیمایی  ۲۲ بهمن ماه نماد  تحکیم نظام اسلامی ایران است که مردم با حضور خود در آن مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد .

“رئیس پژوهشگاه حکمت و فلسفه ایران”  دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران را قدرت سیاسی ، عزت و سربلندی ایران در عرصه های بین المللی و ذلت امریکا در جوامع بشری برشمرده و گفت : هرجا نام ایران در جوامع بشری برده شود بانگ مرگ بر امریکا شنیده خواهد شد .ما نباید خود را طلبکار  این انقلاب بدانیم بلکه همه ی ما وام دار خون شهدای انقلابیم که با ایثار جان خود انقلاب را به این پیشرفت های بین المللی رساندند .

“دکتر خسروپناه” در خصوص دست آوردهای انقلاب اسلامی گفت : رشد ۹۰ درصد ی باسوادی ، اقتدار نظامی ، دفاع از حریم هوایی ایران،شناسایی پهبادهای اطلاعاتی امریکایی ،پشت سر گذاشتن ۶ جنگ قطعی علیه کشور ایران و کسب رتبه ی ۱۶ علمی جهان و…..از جمله این دستاوردهاست .

ایشان افزودند : در بحث درمان اوایل انقلاب با کمبودهای عدیده ای از جمله نبود پزشک مواجه بودیم به  طوری که در این خصوص از پزشکان هندی و پاکستانی استفاده می شد ولی در حال حاضر  ،نظام پزشکی ما تعداد بسیاری متخصص و فوق تخصص داشته و کشور ایران جایگاه  ۱۸ علوم پزشکی جهان را داراست  که این رتبه در ۱۰ سال گذشته ۳۳ رتبه رشد داشته است .

در زمینه ی تولید دارو نیز پیشرفت های فراوان داشته ایم و در حال حاضر ۹۷ درصد داروهای کشور در داخل تولید می شوند که امید است در آینده ی نزدیک با تولید ۳ درصد باقیمانده از هر گونه واردات خودکف و در امر صادرات دارو گامهای موثر برداشته شود.

امام جمعه موقت دزفول این پیشرفت های عظیم را از برکت نیروها و جوانان دانشمند ، انقلابی و ولایی دانستند که در بدترین اوضاع تحریم کشور با عشق به میهن و رهبر  انقلاب به این دست آوردها و تولیدات دست یافته اند.

ایشان شرط استمرار این پیشرفت ها و عزت و تولیدات داخلی را همدلی مردم و مسئولین و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی دانسته و افزودند: اعتبار و مشروعیت قوای سه گانه به خاطر اعتماد و رای مردم و تایید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) است پس باید در این راه با حلم  در رفع مشکلات و اختلافات بکوشند .

“دکتر خسروپناه” با اشاره به اینکه فضای عمومی شهر نشانی از ایام الله دهه ی فجر ندارد به مسئولین شهرستان دزفول گفت : اجرای برخی از پروژه ها ، دو سال گذشته ، گلایه مندی شهروندان را بدنبال داشته است.

ایشان با توجه به نامنی های شهرستان دزفول گفت:قوه ی قضاییه با اجرای حدود شرعی الهی نسبت به اراذل و اوباش امنیت شهرستان را تامین نمایند .

انتشار توسط:مهدی مصباحی

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید