.

عبدالحسین خسروپناه

عبدالحسین خسروپناه مجتهد و فیلسوف علوم انسانی و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم و نویسنده کتابها و مقالات فلسفی و کلامی و فقهی و مدرس علوم اسلامی در دانشگاه ها و دریافت کننده جایزه بین المللی علوم انسانی اسلامی
 

نقد چهار فیلم «خروج» ، «روز بلوا»، «لباس شخصی» و «آبادان یازده 60»

نقد چهار فیلم خروج و لباس شخصی و روز بلوا و یازده 60

نقد چهار فیلم «خروج» ، «روز بلوا»، «لباس شخصی» و «آبادان یازده 60»

بسم الله الرحمن الرحیم
فاصدع بما تؤمر و اعرض عن المشرکین انا کفیناک المستهزئین

چهار فیلم جدید سازمان هنری رسانه ای اوج را دیدم هر کدام پیام مهمی داشت.
” #خروج” نشان داد که باید جریان انقلاب در نقد عملکرد مدیران نالایق، منسجم و قاطع باشد و نباید اینگونه حرکتهای انتقادی را مخالفت نظام تلقی کرد.

” #روز_بلوا” وضعیت پولشویی و نیرنگ اقتصادی با چهره دینداری و در چارچوب موسسه های خیریه را معرفی می کند و نقش روحانی که در دام این نقشه قرار گرفت و با بصیرت و شجاعت و علی رغم تهدید نسبت به آبرویش به میدان مبارزه با فساد برمیخیزد.

” #لباس_شخصی” به خوبی جریان نفوذ در بخشهای نظامی و فرهنگی و سیاسی را در قالب فعالیت حزب توده در آغاز انقلاب و کارکرد آتش به اختیار جوان انقلابی امیدوار و مصمم را نشان می دهد و در نهایت ساختار امنیت را قانع می کند.

” #آبادان_یازده_۶۰” برشی از مقاومت حصر آبادان و نقش رسانه و مجاهدت رادیو آبادان و صبوری مرحوم آیت الله جمی و جوانان انقلابی و مردان و زنان و مسلمان و مسیحی بود که با رسیدن به سعادت و شهادت آن عزیزان به پایان رسید.

توصیه میکنم مردم عزیز این چهار فیلم را ببینند و بهره ببرند.
بی شک باید از تلاش خالصانه سازمان اوج و مدیرانش تشکر کرد؛ به ویژه از آن جهت که از کارگردانان و بازیگران جدید بهره بردند و نیروی فرهنگی انقلابی را به میدان فرهنگ راه دادند.
برادران انقلابی و با بصیرت در عرصه رسانه این مسیر را با جدیت دنبال کنند و از زخم زبان دوستان و دشمنان نهراسند و با قدرت بیشتر و اراده محکم تر با استفاده از منویات رسانه ای و فرهنگی مقام معظم رهبری به تولید حداکثری فیلم سینمایی و سریال خانگی بپردازند و فساد و انحراف جریانهای فرصت طلب و آتش به اختیار جوانان جهادی و انقلابی و موفقیت و کارآمدی جریان انقلابی در عرصه های علم و فن آوری و خدمات جهادی و کشاورزی و امنیت و سبک زندگی را در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی معرفی کنند.

خداوند به برادر تلاشگر و مجاهد عرصه نظامی و فرهنگی جناب جعفری رییس قرب بقیه الله عج و برادر کوشا جناب حسنی #مدیر_اوج و همکارانش توان و قدرت تشخیص و تدبیر دقیق و توفیق خدمت فرهنگی عنایت کند. امام زمان عج پشت و پناهشان باد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

عبدالحسین خسروپناه دزفولی
حوزه علمیه قم
نهم خرداد ۱۳۹۹ و ششم شوال ۱۴۴۱

انتشار توسط: مدیر سایت

بدون نظر

یک نظر ارسال کنید